مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-21سياسي

بازدید سرلشکر باقری از بندر آستراخان


رییس ستادکل نیروهای مسلح امروز از بندر آستاراخان بازدید کرد.

- رییس ستادکل نیروهای مسلح امروز از بندر آستراخان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبر سیما، سردار سرلشکر باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پس از مذاکره و رایزنی فشرده با مقامات بلندپایه دفاعی روسیه در مسکو و سن پترزبورگ بامداد پنجشنبه با استقبال مهدی آکوچکیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مقامات ارشد این استان وارد فرودگاه بین المللی آستراخان شد.

سرلشکر باقری ابتدا از بندر سالیانکا که جمهوری اسلامی ایران مالکیت 53 درصد آن را در اختیار دارد، بازدید و در نشستی با حضور مدیران ایرانی و روسی این بندر، گفت: پس از پیوستن ایران به سازمان همکاری اقتصادی و امنیتی شانگهای، تجارت و بازرگانی ایران با کشورهای عضو این سازمان گسترش خواهد یافت و در این بین توسعه زیرساخت های بندری در دو سوی دریای خزر ضروری است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سپس با حضور در مرکز بزرگ آموزش دریایی و رودخانه ای خزر، با مدیران و اساتید این مرکز آموزشی به گفتگو نشست.

سردار سرلشکر باقری در این نشست، گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران بر گسترش روابط با همسایگان استوار است و در این راستا وجود مراکز آموزش نیرو برای کشتی سازی، فناوری های نوین با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرلشکر باقری از بندر آستراخان

بازدید سرلشکر باقری از بندر آستراخان