مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-21اقتصادي

مرکز درمانی بالاده امسال تکمیل می شود/کاهش 22 کیلومتری فاصله کازرون به بوشهر


استاندار فارس با اشاره به پروژه های در دست اجرا در شهرستان کازرون گفت: مرکز درمانی بالاده تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدهادی ایمانیه، بعدازظهر پنجشنبه در اولین سفر شهرستانی خود به کازرون ضمن بازدید از طرح های زیرساختی و عمرانی این شهرستان با اشاره به انتقال بخشی از آب شهر خشت به استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به معضل کمبود آب کشاورزی و شرب شهر خشت، تلاش می کنیم با جلب رضایت وزارت نیرو، منطقه خشت و کنارتخته از آبرسانی به استان بوشهر معاف شوند و این استان آب مورد نیاز خود را از طریق احداث آب شیرین کن و سدهای جدید تأمین کند.

وی در بازدید از پروژه جاده خشت - وحدتیه بخش خشت افزود: ضروری است این جاده برای کاهش فاصله خشت تا گناوه هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

ایمانیه در سفر به بالاده و بازدید از مرکز درمانی این بخش نیز گفت: با پیگیری های صورت گرفته این مجموعه درمانی امسال تکمیل می شود و تا سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

استاندار فارس همچنین در بازدید از تونل محرم ضمن بررسی موانع روند پیشرفت این تونل گفت: با افزایش اعتبارات تونل محرم و راه های دسترسی از سمت غرب و شرق به منظور کاهش 22 کیلومتری فاصله کازرون - بوشهر به زودی به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمانی بالاده امسال تکمیل می شود/کاهش 22 کیلومتری فاصله کازرون به بوشهر

مرکز درمانی بالاده امسال تکمیل می شود/کاهش 22 کیلومتری فاصله کازرون به بوشهر