مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-21اقتصادي

تخصیص 50 میلیارد تومان برای جایگزینی مدارس کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در یاسوج از تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار برای جایگزینی مدارس کانکسی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

- رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در یاسوج از تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار برای جایگزینی مدارس کانکسی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهراله رخشانی مهر در آیین کلنگ زنی جمع آوری مدارس کانکسی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در راستای شعار دولت سیزدهم؛ عدالت بخشی و محرومیت زدایی و توسعه عدالت آموزشی، کلنگ زنی جمع آوری مدارس کانکسی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

رخشانی مهر افزود: اگرچه در خصوص ساخت مدارس و جمع آوری مدارس کانکسی، مخاطب سخنان رییس جمهور، بنیاد مسکن کشور است؛ با این حال، وزارت آموزش و پرورش بر اساس دستور ریاست جمهور، اقدام به ساخت مدارس در این استان کرد.

وی گفت: امروز برنامه جمع آوری مدارس کانکسی بالای 15 نفر در دستور کار قرار گرفته و بنیاد برکت نیز در قالب خیر و در قالب طرح مشارکتی وارد این طرح شده است.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده،50 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای جایگزینی مدارس کانکسی استان کهگیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 50 میلیارد تومان برای جایگزینی مدارس کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد

تخصیص 50 میلیارد تومان برای جایگزینی مدارس کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد