مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:202021-10-21اقتصادي

قیمت لوازم خانگی گران شده به قیمت های قبل بازگشت؟


پیرو جلسه مذکور با تولید کنندگان لوازم خانگی به آنها اعلام شد که قیمت ها را اصلاح کنند و آنها نیز این کار را انجام دادند و اکنون تولید کنندگان قیمت ها را به قیمت های قبلی بازگردانده اند.

- فارس نوشت: طی چند سال اخیر قیمت لوازم خانگی رشد بی سابقه ای داشته به طوری که به گفته اکبر پازوکی، رییس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران، قیمت محصولات مختلف لوازم خانگی در 3 سال گذشته بین 10 تا 40 برابر گران تر شد است.

با توجه به این افزایش شدید قیمت ها، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است به طوری که بازار لوازم خانگی در یک رکود 80 درصدی بسر می برد اما باوجود این وضعیت طی دو هفته اخیر برخی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی داخلی، محصولات خود را گران کردند و بر اساس اطلاعات بدست آمده از دست اندرکاران بازار لوازم خانگی و فروشندگان، این تولید کنندگان که برخی از آنها حضورشان در بازار نسبتا تاثیرگذار است بین 5 تا 10 درصد محصولات خود را گران کرده اند.

پیرو این گرانی ها در بازار لوازم خانگی، کمپین مردمی با عنوان چرا بعد از توقف واردات، لوازم خانگی ایرانی گران شد تشکیل شد و امضا کنندگان این کمپین خواستار رسیدگی به مطالبات خود از مسئولان دولتی در این حوزه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت لوازم خانگی گران شده به قیمت های قبل بازگشت؟

قیمت لوازم خانگی گران شده به قیمت های قبل بازگشت؟