مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-21سياسي

دانشجویان می توانند به عنوان یک نقاد تاثیرگذار، به بهبود وضعیت جامعه کمک کنند


رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: دانشجویان به دلیل جوان بودن و اهمیت ندادن به مسائل دنیوی، شجاع هستند و این مزیت باعث می شود که به عنوان یک نقاد تاثیرگذار، - ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: دانشجویان به دلیل جوان بودن و اهمیت ندادن به مسائل دنیوی، شجاع هستند و این مزیت باعث می شود که به عنوان یک نقاد تاثیرگذار، به بهبود وضعیت جامعه کمک کنند.

دکتر سید علی اکبر شمسیان، صبح امروز 29 مهرماه در مجمع عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی که در سالن اجتماعات سازمان مرکزی این مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: به نظر من مجموعه دانشجویی یکی از ارکان اصلی دانشگاه است.

هر زمان دانشجویان و تشکل های دانشجویی با تنوع و دیدگاه های مختلف فعال بودند، حال عمومی کشور هم خوب بوده و باید برای خوب بودن حال عمومی کشور تلاش و کمک کنیم تا این مهم تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه منتقدان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و باید از آن ها قدردانی شود، افزود: در کل کشور منتقدان دلسوزی وجود دارند که در بعضی از مسائل به ما تلنگر می زنند و باید بدانیم که آن ها دوستدار کشور هستند.

در دانشگاه هم این گونه است و دانشجویان به دلیل جوان بودن و اهمیت ندادن به مسائل دنیوی، شجاع هستند و این مزیت باعث می شود که آن ها نظرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان می توانند به عنوان یک نقاد تاثیرگذار، به بهبود وضعیت جامعه کمک کنند

دانشجویان می توانند به عنوان یک نقاد تاثیرگذار، به بهبود وضعیت جامعه کمک کنند