مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-21اقتصادي

پس از 19 ماه وقفه؛ فعالیت جمعه بازار جویبار از سرگرفته می شود


فعالیت جمعه بازار جویبار که یکی از بازارهای قدیمی شمال کشور محسوب می شود، بنا به تصمیم ستاد کرونا استان،بعد از حدود دو سال وقفه جمعه این هفته بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در جویبار، براساس مصوبات ستاد ساماندهی جمعه بازار جویبار، فردا 30 مهر جمعه بازار جویبار بعداز گذشت حدود دو سال از شیوع ویروس بازگشایی می شود.

جمعه بازار جویبار یکی از بازارهای هفتگی شمال کشور است که بیش از 140 سال قدمت دارد، تنوع انواع محصولات تازه کشاورزی و باغی و همچنین عرضه طیور محلی و انواع  ماهیان دریایی و گرم آبی در این بازار باعث شد تا خریدارانی از استان های مختلف کشور به این بازار بیان و از مایحتاج خود استفاده کنند.

از ویژگی شاخص دیگر این بازار که منحصرا به این بازار اختصاص دارد کبابی این بازار است که در انتهای آن استقرار دارد که خریداران پس از خرید اجناس در انتهای از کباب گوشت تازه استفاده می کنند.

سنتی بودن بازار و تنوع انواع محصولات و اجناس و قیمت مناسب آن باعث شد در گذشته بیش از 5 هزار نفر هر هفته به این بازار مراجعه کنند.

گسترش شرایط کرونا در مدت حدود دو سال گذشته باعث تعطیلی این بازار بزرگ شمال کشور در جویبار شده هر چند دستفروشان ضرر زیادی از عدم برپایی این بازار متحمل شدند و به صورت دست پا شکسته در اطراف ورودی شهر جویبار برپا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 19 ماه وقفه؛ فعالیت جمعه بازار جویبار از سرگرفته می شود

پس از 19 ماه وقفه؛ فعالیت جمعه بازار جویبار از سرگرفته می شود