مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-21سياسي

معیشت و مسائل اقتصادی مهمترین مطالبات مردم از استاندار سمنان است


بررسی ها نشان می دهد که معیشت، مسائل اقتصادی، حمایت از نخبگان و تولید کنندگان، رفع موانع تولید، مباحث مرتبط با فضای شغلی و زیرساخت ها از مهمترین مطالبات مردم از استاندار سمنان هستند.

- ، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان از پیش از ظهر پنجشنبه در سامانه سامد ویژه پاسخگویی تلفنی به مطالبات مردم حضور یافت تا به پیام های مردمی پاسخ دهد.

نکته قابل توجه در این ارتباط اما آماری است که درباره فراوانی خواسته ها و مطالبات مردم بیان شده که نشان می دهد بیشترشان رنگ و بوی اقتصادی دارند.

معیشت، مسائل اقتصادی، حمایت از نخبگان و تولید کنندگان، رفع موانع تولید، مباحث مرتبط با فضای شغلی و زیرساخت ها، بهبود خدمات دهی در بخش دولتی و خصوصی در روستاها، بازنگری طرح هادی روستایی، تسهیل در صدور مجوز واحدهای تولیدی و… از جمله مهمترین این مطالبات بوده است.

از سوی استانداری سمنان اعلام شده که 59 درصد از درخواست های بیان شده مردمی، عمومی و 41 درصد از درخواست ها در ارتباطات برقرار شده، مرتبط با مباحث شخصی شغلی بوده است همچنین مردم از شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان، میامی، مهدی شهر و سرخه در سامانه سامد مطالبات خود را بیان کرده اند.

موضوع قابل توجه اما این است که در بین مطالبات مردم عمدتاً مسائل اقتصادی دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت و مسائل اقتصادی مهمترین مطالبات مردم از استاندار سمنان است

معیشت و مسائل اقتصادی مهمترین مطالبات مردم از استاندار سمنان است