مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-21سياسي

همکاری به دنبال خود صلح و امنیت را به ارمغان می آورد


مولانا سید حسیب الدین قادری شرفی دانشگاه ملی اردو شهر حیدرآبادهند گفت: پیامبر اکرم (ص) از هر فرصتی برای گردهم آوردن مردم استفاده می کرد و این چیزی است که ما باید دنبال کنیم.

- خبرنگار مهر ، مولانا سید حسیب الدین قادری شرفی، رییس گروه زبان انگلیسی دانشگاه ملی اردو شهر حیدرآباد هند در سخنانی در کنفرانس وحدت اسلامی، به موضوع وحدت اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم در سوره حجرات آیه 10 می فرماید: به حقیقت مؤمنان همه برادر یکدیگرند پس همیشه بین برادران ایمانی خود صلح دهید و خداترس و پرهیزکار باشید، باشد که مورد لطف و رحمت الهی گردید بدون تردید، این آیه از اهداف این کنفرانس بخصوص است؛ سی و پنجمین کنفرانس بین المللی اسلامی درباره وحدت اسلام که توسط مجمع جهانی تقریب مذاهب سازماندهی شده، مصداق عملی این آیه مبارک قرآن است.

او با بیان اینکه به موضوع وحدت که موضوع اصلی کنفرانس مجمع تقریب است اشاره کرد و گفت: این وظیفه همه مسلمانان است که گرد هم آمده و به یکدیگر یاری رسانند.

در حقیقت همکاری به دنبال خود صلح، امنیت و بیش از هر چیز رفاه را به ارمغان می آورد و نقطه مقابل این همکاری، اختلاف و درگیری است که منشأ هرگونه بدبختی و شکست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری به دنبال خود صلح و امنیت را به ارمغان می آورد

همکاری به دنبال خود صلح و امنیت را به ارمغان می آورد