مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-21سياسي

باید از درون خود تامین اجتماعی پاسخ چالش های موجود را داد


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: زمینه هایی وجود دارد که می توانیم برای مردم فراهم کنیم تا به عنوان بیمه شدگان وارد صندوق شوند و ما را در رفع چالش موجود یاری دهند.

- ، میرهاشم موسوی روز پنج شنبه در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان کردستان اظهار داشت: به دلیل برخی کارکردهای اشتباه گذشته در سازمان تأمین اجتماعی، در زمان پرداخت حقوق های تعهدی ماهانه چالش داریم که البته این مهم راه حل دارد.

وی هدف نظام تأمین اجتماعی را تحقق عدالت اعلام کرد و افزود: اشکالاتی در صندوق تأمین اجتماعی وجود دارد که اگر به این مسئله به صورت کلان نگاه کنیم نیازمند همراهی شرکای اجتماعی خود برای رفع این چالش ها هستیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه صندوق مشکلاتی دارد و شرایط مثبت نیست، ادامه داد: راهی جز این نداریم که صندوق را طی دو سه سال به نقطه سر به سر برسانیم و درآمدها با مصارف یکی شود و این مهم قابل تحقق است.

موسوی اضافه کرد: زمینه هایی وجود دارد که می توانیم برای مردم فراهم کنیم تا به عنوان بیمه شدگان وارد صندوق شوند و ما را در رفع چالش موجود یاری دهند.

وی به بخش سرمایه گذاری اشاره و با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی شستا بهتر از این می تواند مدیریت شود، اظهار داشت: در بهره وری، سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از درون خود تامین اجتماعی پاسخ چالش های موجود را داد

باید از درون خود تامین اجتماعی پاسخ چالش های موجود را داد