مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-21سياسي

بانک ها موتور محرکه کشور در جنگ اقتصادی اند


اقتصاد کشور و استان امروز در یک جنگ همه جانبه قرار دارد و بانک های استان به عنوان موتور محرکه این حوزه، باید تقویت شده و با تمام توان پای کار باشند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: اقتصاد کشور و استان امروز در یک جنگ همه جانبه قرار دارد و بانک های استان به عنوان موتور محرکه این حوزه، باید تقویت شده و با تمام توان پای کار باشند.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در دیدار با اعضای کمیسیون هماهنگی بانک های استان، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی، ما مسئولان استان سربازان جنگ اقتصادی هستیم و در این مسیر، مدیران بانک های استان، فرماندهان ارشد جنگ اقتصادی هستند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی ما در شبکه بانکی، تقویت بانک های استان است ، افزود: در این مسیر نیاز است از خروج منابع مالی واحدهای تولیدی و صنعتی از طریق راهکارهای مناسب اقناعی و تعاملی، جلوگیری شود.

هاشمی ادامه داد: به نوعی باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا با راهکارهای مناسب از طریق جذب مشتری، سود حاصل از سرمایه گذاری ها در استان، نصیب شبکه بانکی شده و باعث تقویت اقتصاد، اشتغال، تولید و در نهایت معیشت مردم استان شود.

وی با بیان اینکه حفظ وضعیت موجود، احیاء واحدهای راکد و استقبال از سرمایه گذاری جدید اولویت ما در استان است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه فعال کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها موتور محرکه کشور در جنگ اقتصادی اند

بانک ها موتور محرکه کشور در جنگ اقتصادی اند