مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-21سياسي

«امیدآفرینی» جزو مهمترین دغدغه های نظام اسلامی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در آیین افتتاحیه رویداد حل مسئله پیشگام، گفت: مسئله امیدآفرینی جزو مهمترین دغدغه های نظام اسلامی است و اینکه رویدادی در استان معرفی می شود و بیش از 400 جوان دغدغه مند نخبه در این رویداد شرکت می کنند نشان از امید و دغدغه .

- ایسنا/قزوین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در آیین افتتاحیه رویداد حل مسئله پیشگام، گفت: مسئله امیدآفرینی جزو مهمترین دغدغه های نظام اسلامی است و اینکه رویدادی در استان معرفی می شود و بیش از 400 جوان دغدغه مند نخبه در این رویداد شرکت می کنند نشان از امید و دغدغه جوانان نسبت به محیط اطراف خود است.

حجت الاسلام والمسلمین جواد زهرایی، در آیین افتتاحیه رویداد حل مسئله پیشگام که پنجشنبه 29 مهر در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: ما به شدت معتقدیم در مسیر تمدن واقعی اسلامی قرار داریم و برای اینکه این تمدن اسلامی شکل بگیرد همه ظرفیت ها باید کنار همدیگر قرار بگیرید.

ظرفیت های عظیمی همچون خانواده، ظرفیت یکپارچه مردمی و ظرفیت نهادها و دستگاه های کشور باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: گام اول برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی، اصلاح و تغییر باورهای ما نسبت به این تمدن است و گام دوم قوانین و باورها است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امیدآفرینی» جزو مهمترین دغدغه های نظام اسلامی است

«امیدآفرینی» جزو مهمترین دغدغه های نظام اسلامی است