مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-21سياسي

کاهش زمان رسیدگی پرونده های قضایی کرمانشاه به 87 روز


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، از کاهش 26 درصدی مدت زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در دادگستری استان کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: یکی از شاخص های اساسی در سند تحول قضایی کاهش زمان رسیدگی است.

وی افزود: در سال 1398 مدت زمان رسیدگی پرونده ها در این دادگستری حدود 110 روز بوده است که این رقم در سال 1400 به حدود 87 روز رسیده است که با کاهش 26 درصدی مواجه ایم.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جلوگیری از اطاله دادرسی یکی از مطالبات به حق مردم است، افزود: قوه قضاییه طی این سال ها در راستای کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده ها در محاکم، اقدامات مختلفی ازجمله اجرای سند تحول قضایی انجام داده است.

وی یادآور شد: به دلایل مختلف از جمله مشکلات اقتصادی هرساله بر تعداد پرونده های قضایی اضافه شده است، به نحوی که در مدت زمانی یاد شده حدود 19 درصد ورودی پرونده ها افزایش داشته است.

توسلی زاده اظهار داشت: علی رغم مشکلات یاد شده و دیگر مسائل از جمله بیماری کرونا که بیش از 500 نفر از همکاران اداری و قضایی این دادگستری درگیر این بیماری بودند و هر کدام به صوت متوسط 14 روز در مرخصی بوده اند و نیز کاهش ساعات اداری، موفق شدیم تاحدودی شرایط رسیدگی به پرونده ها را تسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان رسیدگی پرونده های قضایی کرمانشاه به 87 روز

کاهش زمان رسیدگی پرونده های قضایی کرمانشاه به 87 روز