مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-21سياسي

قدرت نفوذ جهانی اسلام از خُلق عظیم پیامبر(ص) است


قدرت نفوذ جهانی اسلام از خُلق عظیم پیامبر(ص) است.

- کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: قدرت نفوذ جهانی اسلام از خُلق عظیم پیامبر(ص) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز آیت الله مصطفی علما در نشست ائمه جمعه استان کرمانشاه که به مناسبت هفته وحدت و با محور نقش علما و تقویت امت اسلامی، در محل حسینیه امام خمینی (ه) برگزار شد، بر ضرورت بصیرت افزایی حول محور دین و پیامبر (ص) تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: این پرسش همواره مطرح بوده که پیامبر (ص) با شمشیر برنده شد یا با اخلاق؟ باید دانست که این خُلق عظیم پیامبر (ص) است که اسلام را قدرتمند می کند.

علما با اشاره به تأثیر شگرف اخلاق پیامبر (ص) در جهانی شدن دین مبین اسلام، اظهار کرد: همگان اذعان دارند که موفقیت اسلام و جهانی شدن این آیین بزرگ الهی مرهون اخلاق نیکو و خلق عظیم پیامبر اسلام (ص) است و حدود 1400 سال است روز به روز این سبک و سیاق محفوظ مانده، لذا باید این سبک و سیاق را حفظ کنیم.

امام جمعه کرمانشاه ضمن توجه به نقش وحدت و اهمیت آن در سخنان رهبران انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: سخنان امامین انقلاب اسلامی از متن دین و متن قرآن به دست آمده، لذا بیشترین تأکید را امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون وحدت ارائه فرموده اند، بنابراین همه ما باید از منادیان این موضوع بسیار مهم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نفوذ جهانی اسلام از خُلق عظیم پیامبر(ص) است

قدرت نفوذ جهانی اسلام از خُلق عظیم پیامبر(ص) است