مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-21سياسي

اتحاد موضوعی تاکتیکی نیست/دشمن به شدت دنبال ایجاد تفرقه در جهان اسلام است


مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: اتحاد موضوعی تاکتیکی نیست تا بخواهیم به صورت مقطعی با آن برخورد کنیم همه باید در مسیر تحقق وحدت به معنای کامل و در عمل باید تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سعید عسکری پیش از ظهر امروز در نشست شورای عالی افتای استان کردستان که به مناسبت هفته وحدت در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: روحانیت سال های سال است درس وحدت را به همه مردم می دهند و تمام دستاوردها و حفظ انقلاب هم در گرو وحدت است.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی ما نیاز به وحدت به معنای واقعی دارد و این وحدت باید با تلاش موثرین جامعه شکل بگیرد، افزود: برای تحقق این مهم جامعه روحانیت از شیعه و سنی باید رسالت خود را انجام دهند و فرصت هرگونه سوءاستفاده را از ایجادکنندگان شکاف و تفرقه بگیرند.

وی عنوان کرد: بزرگان دین سنگ بنای وحدت گذاشته اند، وحدت یک موضوع تاکتیکی نیست تا بتوان حمله دشمنان را همچون جنگ های فیزیکی با تاکتیک دفع کرد بلکه وحدت موضوعی در دین، آیات قرآن و سنت و سیره پیامبر مکرم اسلام(ص) است.

وی اذعان کرد: جدای از مباحث کلی وحدت که همه روحانیون باید در این زمینه نقش آفرینی کنند، خود شورای روحانیت در این خصوص رسالت مهمی دارد که باید در کنار پرداختن به مسائل فقهی و غیره، به اصل وحدت توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد موضوعی تاکتیکی نیست/دشمن به شدت دنبال ایجاد تفرقه در جهان اسلام است

اتحاد موضوعی تاکتیکی نیست/دشمن به شدت دنبال ایجاد تفرقه در جهان اسلام است