مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-21سياسي

جمهوری اسلامی لحظه ای در دفاع از وحدت اسلامی دچار تزلزل نشد


حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: مسیر وحدت اسلامی که مورد بیان امام بود توسط رهبر معظم انقلاب بسیار پررنگ، درخشان و ارزشمند تعقیب شده است.

- حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: مسیر وحدت اسلامی که مورد بیان امام بود توسط رهبر معظم انقلاب بسیار پررنگ، درخشان و ارزشمند تعقیب شده است.

یک لحظه جمهوری اسلامی و سیاست های جمهوری اسلامی در دفاع از وحدت اسلامی دچار تزلزل نشده و هزینه اش را هم داده، اما با عزم راسخ در این مسأله گام برداشته است.

این هم برای ما بسیار نقطه ارزش است و هم برای دوستان دیگری که در جهان اسلام زندگی می کنند حتما محل اعتماد هست و ان شاء الله خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در دیدار با مهمانان سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی با بیان اینکه نسل ها در ایران و غیر ایران وامدار روح بلند امام خمینی(س) است، گفت: کنفرانس وحدت به نام امام بزرگوار ما گره خورده است.

در آغاز مبارزات در دوره رضا شاه که همه مشکلات با هم پدیده آمده بود عمامه از سر اهل علم بر می داشتند، چادر از سر زنان می کشیدند، مجالس وعظ و ذکر و یاد خدا را تعطیل کرده بودند و به حساب خودشان تجدد را از مسیر منع دینداری پی می گرفتند، امام یک نامه ای دارند در کتابخانه وزیری یزد جزو اولین اسنادی است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی لحظه ای در دفاع از وحدت اسلامی دچار تزلزل نشد

جمهوری اسلامی لحظه ای در دفاع از وحدت اسلامی دچار تزلزل نشد