مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-21سياسي

اقدامات شهرداری تهران برای اقامه نماز جمعه فردا


شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چندی پیش اعلام کرد که با استعلام وضعیت شیوع کرونا از ستاد ملی مقابله با کرونا، پس از حدود 20 ماه این هفته در تهران نماز جمعه برگزار می شود.

- برهمین اساس مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران و سخنگوی سازمان آتش نشانی اقدامات لازم برای اقامه نماز جمعه را تشریح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران درباره اهم اقدامات انجام شده برای برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران، بیان کرد: نیروهای خدماتی در هفته جاری پاکسازی محوطه داخل دانشگاه تهران را انجام داده اند.

همچنین عوامل خدماتی مسیرهایی که به دانشگاه تهران منتهی می شوند را به صورت کامل پاکسازی کرده اند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران عنوان کرد: آذین بندی و نصب پرچم های مرتبط با ماه مبارک ربیع در داخل دانشگاه تهران از درب ورودی تا مقابل گیت ها انجام شده است.

به گفته عطایی؛ طبق درخواست محلات اطراف دانشگاه تهران، بنر و پرچم هایی با موضوع برگزاری نماز جمعه پس از یکسال، صب شده است.

وی ضمن اشاره به خدمت رسانی مستمر نیروهای خدماتی در طول سال درخصوص برگزاری نماز جمعه، اضافه کرد: باتوجه به اینکه قرار است نماز جمعه پس از مدتها دوباره برگزار شود، فردا اهمیت ویژه تری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شهرداری تهران برای اقامه نماز جمعه فردا

اقدامات شهرداری تهران برای اقامه نماز جمعه فردا