مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-21پزشكي

طرز تهیه مرغ شکم پر در قابلمه


مرغ شکم پر در قابلمه یکی از روش های تهیه مرغ شکم پر می باشد که در قابلمه پخت انجام می شود و بسیار خوشمزه و ساده است و شما می توانید بدون داشتن فر این مرغ شکم پر خوشمزه را به روی گاز تهیه کنید و یا اگر در طبیعت هستید می توانید از این روش برای تهیه مرغ شکم پر استفاده کنید.

- نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، پولیبر، زنجبیل، پودر سیر، فلفل قرمز به مقدار لازم طرز تهیه مرغ شکم پر در قابلمه با رب انار مرحله اول: آماده سازی ابتدا یک مرغ سایر ریز را خریداری کنید تا هم گوشت لذیذ تری داشته باشد و هم خوب مغزپخت شود سپس آن را خوب شسته و شکمش را خالی کنید پوست مرغ را جدا نکرده و بگذارید تا بماند سپس داخل یک کاسه آب و نمک و سرکه بریزید و مرغ را داخل این مخلوط برای چند ساعت قرار دهید تا بوی زهم آن گرفته شود.

مرحله دوم: مزه دار کردن مرغ بعد از گذشت 3 ساعت مرغ را خوب شسته و خشک کنید حالا همه ادویه ها را به همراه زعفران و کمی آب لیموترش داخل یک کاسه مخلوط کنید و با قلمو یا روی مرغ بزنید و حالا با دست تمام قسمت های مرغ را با ادویه ها ماساژ دهید تا مزه دار شود سپس مجدد داخل یخچال قرار داده تا مزه ها به خورد آن برود.

مرحله سوم: تهیه مواد میانی برای تهیه مواد میانی داخل یک تابه مقداری کره ریخته و زرشک را کمی تفت دهید سپس سبزی و فلفل دلمه و پیازداغ و آلو (آلو ها را از قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه مرغ شکم پر در قابلمه

طرز تهیه مرغ شکم پر در قابلمه