مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-21بين الملل

بیانیه سفارت آمریکا در سوریه پس از حمله پهپادی به پایگاه التنف


یک روز پس از حمله به اتوبوس نظامیان ارتش سوریه در دمشق و ساعاتی پس از حمله پهپادی به پایگاه «التنف»، سفارت آمریکا در سوریه طی بیانیه ای خواستار احترام همه به آتش بس و کاهش تنش ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفارت آمریکا در سوریه در بیانیه ای، همه طرف ها را به احترام به آتش بس، تمرکز برای کاهش فوری تنش و حفاظت از جان غیرنظامیان فراخواند .

  در این بیانیه همچنین تشدید تنش ها و حملات در سوریه محکوم شده است.

  این بیانیه پس از حمله تروریستی دیروز (پنجشنبه) به اتوبوس نظامیان ارتش سوریه در دمشق و نیز حمله پهپادی دیشب به پایگاه التنف در جنوب سوریه صادر می شود.

در انفجار تروریستی در دمشق که اتوبوس حامل نظامیان ارتش سوریه را هدف قرار داد، چهارده نفر از نیروهای سوریه جان خود را از دست دادند و چند تن دیگر مجروح شدند.

از سوی دیگر، امگاه چهارشنبه رسانه های عربی از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه التنف و وقوع حمله هوایی به محل استقرار نظامیان آمریکایی خبر دادند.

سازمان تروریستی ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به سنتکام بامداد پنجشنبه بیانیه ای درباره حمله اخیر به پایگاه التنف منتشر کرد.

سنتکام در این بیانیه با بیان اینکه پایگاه التنف در سوریه مورد حمله عمدی و هماهنگ هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفته است، گفت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سفارت آمریکا در سوریه پس از حمله پهپادی به پایگاه التنف

بیانیه سفارت آمریکا در سوریه پس از حمله پهپادی به پایگاه التنف