مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-21اقتصادي

اعطای وام به 20هزار دستیار و دانشجوی دکتری تخصصی تا پایان سال تحصیلی


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از اعطای وام به 20هزار دستیار و دکترای تخصصی تا پایان سال تحصیلی خبر داد و گفت: کمک هزینه بیماری دانشجویان به 10 میلیون افزایش یافت.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از اعطای وام به 20هزار دستیار و دکترای تخصصی تا پایان سال تحصیلی خبر داد و گفت: کمک هزینه بیماری دانشجویان به 10 میلیون افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در دومین روز نشست مجمع دبیران دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی گفت: خوشحال هستم که در جمع شما دبیران شوراهای صنفی هستم، شما افرادی که با روحیه مطالبه گری خود، به دنبال پیگیری مطالبات دانشجویان هستید.

باید قدر خود را بدانید چرا که انسان هایی دغدغه مند هستید و یقین دارم با همین روحیه ای که در شما می بینم و با توان، ظرفیت و هم افزایی که در یکایک شما به خوبی مشهود است، می توان در مسیر تحول، سازندگی و توسعه گام برداشت.

وی گفت: ایشان دلشان، زبانشان و قلب شان برای شما طپید و تلاش ها و زحمات زیادی در معاونت فرهنگی و دانشجویی برای شما انجام دادند که برخی از آنها تحقق یافت و برخی نیز در حال پیگیری است و یقین می دانم در ادامه راه دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بتواند در مسیر پیگیری و احقاق حقوق ، مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام به 20هزار دستیار و دانشجوی دکتری تخصصی تا پایان سال تحصیلی

اعطای وام به 20هزار دستیار و دانشجوی دکتری تخصصی تا پایان سال تحصیلی