مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-21اقتصادي

تحویل 800 پنل خورشیدی به عشایر کوچ رو لرستان


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از توزیع 800 پنل خورشیدی بین عشایر کوچ رو استان تا پایان شهریور 1400 خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از توزیع 800 پنل خورشیدی بین عشایر کوچ رو استان تا پایان شهریور 1400 خبر داد.

فریدون خودنیا اظهار کرد: به منظور کمک و رفاه حال عشایر استان تا پایان سال جاری 1308 دستگاه پنل خورشیدی 100 وات در بین عشایر استان پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: عشایر همانند دیگر اقشار مردم حق استفاده از برق را دارند لذا با توجه به اینکه عشایر کوچ رو به دلیل ویژگی ییلاقی و قشلاقی کمتر از نعمت برق برخوردارند و از طرفی برق رسانی به محل اتراق شامل هزینه های بسیار زیادی بوده و یکی از بهترین راه های تأمین برق آنها استفاده از پنل های خورشیدی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه از مجموع 1308 دستگاه پنل خورشیدی تاکنون 800 دستگاه تحویل عشایر استان شده است، خاطرنشان کرد: روند توزیع پنل های خورشیدی تا تأمین کامل نیاز برقی عشایر با همکاری اداره کل امور عشایر استان ادامه دارد.

مهدی حیدری معاون فنی و مهندسی شرکت توزیع نیز در این خصوص اظهار کرد: در زمان تحویل این پنل ها آموزش های اولیه جهت نصب و حفاظت از آن ها به عشایر داده شده است که بتوانند از این پنل ها استفاده بهتری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 800 پنل خورشیدی به عشایر کوچ رو لرستان

تحویل 800 پنل خورشیدی به عشایر کوچ رو لرستان