مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-21پزشكي

داستان یک عدد مقدس در روانشناسی ذهن


هر مشکلی از قبیل از دست دادن فردی، شکست عشقی یا مشکلات اقتصادی، مدت زمانی برای مقابله دارد و اصولاً شش ماه در روانشناسی عددی مقدس است.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک دکترای روانشناسی گفت: هر مشکلی از قبیل از دست دادن فردی، شکست عشقی یا مشکلات اقتصادی، مدت زمانی برای مقابله دارد و اصولاً شش ماه در روانشناسی عددی مقدس است.

دکتر عفت آی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روانشناسان در رابطه با سلامت روان می گویند، فردی می تواند از لحاظ سلامت روان، سالم و عادی باشد که توانایی رویارویی با مشکلات و مدیریت و کنترل خود را داشته باشد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در مشاوره قبل از ازدواج، فرد اگر بخواهد با فرد دیگری آشنا شود و نسبت به او به شناخت نسبی برسد شش ماه زمان نیاز دارد یا وقتی شخصی عزیزی را از دست می دهد تا شش ماه حال وی مساعد نخواهد شد یا به عبارتی تا سطح شش ماه تعداد ساعت هایی که شخص حال مطلوبی ندارد زیاد است، اما بعد از آن از شدت درد کاسته می شود و فرد کم کم به روتین زندگی خود باز می گردد.

آی با بیان اینکه والدین، افرادی هستند که می توانند سلامت روان را در خانواده ایجاد یا از بین ببرند، تصریح کرد: فرزندان با والدینشان زندگی می کنند و کودکان با نگاه کردن به رفتار یا گفتار پدر و مادر از طریق یادگیری مشاهده ای می آموزند که هنگام ایجاد مشکل چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان یک عدد مقدس در روانشناسی ذهن

داستان یک عدد مقدس در روانشناسی ذهن