مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-21اقتصادي

بازار برق در کشور ایجاد شود/ایجاد بزرگترین شهرک نیروگاهی ایران در کرمان


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه اصلی مشکلات حوزه انرژی به علت نبود بازار برق است و بازار برق باید در کشور راه اندازی شود و بسیاری از طرح ها به پول نیاز ندارد بلکه به عقل اقتصادی نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: بیش از 90 درصد مشکلات انرژی خورشیدی مربوط به خارج از استان است و اینکه اتاق بازرگانی این موضوع را به سطح ملی آورده است اقدام شایسته ای به شمار می رود.

نماینده مردم کرمان و راور در در این بخش دارد.

وی ابراز داشت: بزرگترین شهرک نیروگاهی انرژی تجدیدپذیر کشور با 7 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در کرمان ایجاد می شود و حدود 300 میلیون دلار تجهیزات خریداری و در کرمان تحویل شده است.

2 هزار مگاوات انرژی خورشیدی در کرمان کلید می خورد رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان از بررسی راهکارهای توسعه انرژی خورشیدی خبر داد و اظهار داشت: 2 هزار مگاوات انرژی خورشیدی در استان کرمان کلید می خورد.

سیدمهدی طبیب زاده با اشاره به اینکه آینده انرژی مبتنی بر سوخت های فسیلی در استان کرمان آینده مبهمی ست، اضافه کرد: اگر دنبال انرژی های خورشیدی نرویم امکان تامین گاز را در آینده نخواهیم داشت و حتی سیکل ترکیبی در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار برق در کشور ایجاد شود/ایجاد بزرگترین شهرک نیروگاهی ایران در کرمان

بازار برق در کشور ایجاد شود/ایجاد بزرگترین شهرک نیروگاهی ایران در کرمان