مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-21بين الملل

مذاکرات محرمانه اسراییل و آمریکا برای حل بحران افتتاح کنسولگری در قدس


رسانه های عبری زبان اعلام کردند که دو طرف اسراییلی و آمریکایی در حال انجام مذاکراتی محرمانه برای حل بحران افتتاح کنسولگری آمریکا در شهر قدس اشغالی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت عبری زبان واللا به نقل از برخی مقامات برجسته اسراییلی اعلام کرد: پیش بینی می شود دولت آمریکا و دولت اسراییل تیمی را برای مذاکراتی محرمانه با هدف رسیدن به راه حل هایی نهایی برای بحران بازگشایی کنسولگری آمریکا برای فلسطینی ها در شرق قدس ایجاد کنند.

روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم نیز روز یکشنبه نوشت، اختلاف نظرهایی میان نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یاییر لاپید، وزیر خارجه این رژیم درباره گفتگویی که لاپید با آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی خود درباره بازگشایی کنسولگری آمریکا در شهر قدس داشته، وجود دارند.

دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا کنسولگری این کشور در شهر قدس را که به فلسطینی ها خدمات می داد و حلقه ارتباطی میان دو طرف فلسطینی و آمریکایی محسوب می شد، تعطیل کرد.

این روزنامه عبری زبان به نقل از یک منبع سیاسی اسراییلی نوشت، لاپید به بلینکن تعهد داد اجازه دهد این کنسولگری به محض تشکیل کابینه بازگشایی شود، در واقع او از بلینکن خواست این کار به بعد از تصویب بودجه اسراییل در کنست طی ماه آتی موکول شود تا ثبات کابینه اسراییل تضمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات محرمانه اسراییل و آمریکا برای حل بحران افتتاح کنسولگری در قدس

مذاکرات محرمانه اسراییل و آمریکا برای حل بحران افتتاح کنسولگری در قدس