مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-21سياسي

انهدام اهداف دشمن با بمب «یاسین 90»/ تمرین رهگیری هوایی در ارتفاع پست


 در مرحله اصلی و فاز عملیاتی دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، اهداف حیاتی دشمن فرضی با استفاده از بمب بومی و دورایستای یاسین 90 منهدم شدند.

- ، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (پنجشنبه) در دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت گفت: در اولین روز از آغاز فاز عملیاتی رزمایش فداییان حریم ولایت، هواپیماهای بمب افکن سنگین اف 4 و اف 5، مجهز به موشک های نقطه زن، هوشمند و هدایت شونده و هواپیمای اف 7 مجهز به بمب بومی دورایستا یاسین 90 و راکت های ساخت داخل و با تکنیک های ابتکاری و خارج از رینگ پدافندی توسط خلبانان شجاع و جوان نیروی هوایی ارتش، اهداف حساس و حیاتی دشمن فرضی را در زمین و دریا با موفقیت منهدم کردند.

وی افزود: همچنین جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو 24 نهاجا نیز با اجرای عملیات برد بلند و با استفاده از اصل غافلگیری، اهداف حیاتی و همچنین رادارهای زمینی دشمن را با استفاده موشک های بهینه سازی شده لیزری و راداری مورد اصابت قرار دادند.

واحدی بیان داشت: همچنین ماموریت تاپ کاور و عملیات سوخت گیری هوایی از تانکر سوخت رسان بویینگ 707، به منظور اجرای پوشش هوایی در ارتفاع پست، توسط جنگنده های اف 14 با موفقیت انجام شد و در سناریوی دیگری از رزمایش نیز هواپیماهای میراژ اف -1 و بمب افکن اف -


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام اهداف دشمن با بمب «یاسین 90»/ تمرین رهگیری هوایی در ارتفاع پست

انهدام اهداف دشمن با بمب «یاسین 90»/ تمرین رهگیری هوایی در ارتفاع پست