مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-21سياسي

ضرورت تبلیغ سبک زندگی اسلامی در شبکه های اجتماعی


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت شکل گیری شبکه فعالان رسانه های اجتماعی در راستای تبلیغ سبک زندگی با محوریت معارف اسلامی تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی صبح پنج شنبه در جلسه شبکه کنشگران مجازی هشترود با بیان اینکه حضور کنشگران و فعالان تبلیغ دینی در رسانه های اجتماعی به ضرورت تبدیل شده افزود: ما نیازمند ایجاد یک شبکه از کنشگران و فعالان دینی تبلیغی در فضای رسانه های اجتماعی هستیم تا با استفاده از نقطه نظرات و روش های نوین در راستای ترویج و تبلیغ سبک زندگی ایرانی اسلامی گام برداریم.

حسینی با اشاره بر فعالیت با تمام قوای دشمنان در حوزه شبکه های اجتماعی و تولید محتوا در همه حوزه های موجود اظهار کرد: ما در شبکه کنشگران مجازی به دنبال افکار نو برای ساماندهی و رشد یکپارچه فضای مجازی در نرم افزارهای های مختلف شبکه های اجتماعی هستیم تا با روشنگری های کنشگران ما، دشمنان فرهنگ ایرانی اسلامی به راحتی نتوانند به ترویج فرهنگ غربی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با استقبال از ایده ها، استعدادها و با طلب استمداد از نیروهای جوان درصدد ایجاد فضای مناسب و ایجاد تحول در عرصه حضور فعال و تبلیغ معارف اسلامی و ارزش های انقلابی از طریق شبکه های اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبلیغ سبک زندگی اسلامی در شبکه های اجتماعی

ضرورت تبلیغ سبک زندگی اسلامی در شبکه های اجتماعی