مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-21سياسي

مسئول دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان بندرعباس منصوب شد


به پیشنهاد دبیرکل دبیرکل انجمن روزنامه نگاران ایران و طی حکمی از سوی فرماندار بندرعباس؛کامبیز حسین پور به عنوان مسئول دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان شهرستان بندرعباس منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرشاد محمدی مسئول شعبه انجمن روزنامه نگاران مسلمان در هرمزگان با اعلام خبر انتصاب کامبیز حسین پور به عنوان مسؤول دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان در بندرعباس اظهار داشت: به زودی مسئولین دفاتر سایر شهرستان ها معرفی و شروع به کار خواهند کرد.

محمدی با بیان این مطلب که هویت انجمن روزنامه نگاران مسلمان بر اساس نص صریح اساسنامه و دیدگاه های اولین بنیانگذاران این انجمن کارکردی سیاسی و صنفی دارد، افزود: خیلی نباید انتظار داشت که تمام هم و غم این تشکل به مصالح صنفی معطوف شود و درگیر مسائلی جزیی شود، به همین دلیل نام انجمن روزنامه نگاران مسلمان در کنار دیگر احزاب، جمعیت ها و تشکل های سیاسی ثبت شده در وزارت کشور قرار دارد.

وی گفت: در حوزه مسائل سیاسی و فرهنگی تلاش شده تا انجمن روزنامه نگاران مسلمان در بزنگاه های مختلف حضور داشته باشد و با برگزاری همایش ها و نشست ها و همچنین دعوت از چهره ها و شخصیت های مؤثر و در اختیار قرار دادن تریبون به آنها برای بیان مطالبات جدی؛ زیرساخت صحیح و قانونی مطالبه گری را با همکاری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان بندرعباس منصوب شد

مسئول دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان بندرعباس منصوب شد