مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-21سياسي

برگزاری شورای فرهنگ عمومی استان قم با موضوع روز قم


دویست و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم با موضوع روز قم و سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر مقدس قم و به ریاست آیت الله سعیدی برگزار شد.

- ، دویست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم به ریاست آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و با حضور سلیمانپور معاون استاندار و مدیران کل ادارات و نماینده سایر نهادهای استان قم در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

در این نشست فعالیت های قرارگاه 19 دی در شهر مقدس قم بررسی شد و همچنین برنامه های سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر مقدس قم که به عنوان روز قم نامگذاری شده است تبیین شد.

در ابتدای نشست این شورا داوود محبی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم در گزارشی از قرارگاه 19 دی گفت: چند کمیته زیر مجموعه این قرارگاه است که قوی ترین کمیته، کمیته سلبی است که با همکاری برادران نیروی انتظامی و دفتر تبلیغات اسلامی در مباحث اجتماعی مانند عفاف و حجاب، نظارت بر اصناف و ناهنجاری که در خودروها و بوستان ها اتفاق می افتد و همچنین در بحث اعتیاد و خانواده فعالیت هایی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: قرارگاه 19 دی در سطح استان 80 مرکز خانه سبز دارد که در سطح محلات مشاوره می دهند و چهار خانه سبز هم وجود دارد که افرادی که نیاز به درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شورای فرهنگ عمومی استان قم با موضوع روز قم

برگزاری شورای فرهنگ عمومی استان قم با موضوع روز قم