مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-21سياسي

نقش و جایگاه نیروی انتظامی در نظم بخشی و پیشبرد برنامه های شهرداری تهران


شهردار تهران در دیدار با سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به نقش و جایگاه نیروی انتظامی در نظم بخشی و پیشبرد برنامه های شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: - شهردار تهران در دیدار با سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به نقش و جایگاه نیروی انتظامی در نظم بخشی و پیشبرد برنامه های شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: تعامل میان شهرداری و پلیس امری ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران صبح امروز به همراه معاونان خود میزبان سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و و روسای پلیس های تخصصی بوده و با آنها دیدار و تبادل نظر کرد.

در این دیدار سردار رحیمی گفت: براساس بررسی ما در بیش از صد موضوع مختلف میان معاونت ها و بخش های مختلف شهرداری و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارتباط و تعامل وجود دارد.

علیرضا زاکانی نیز در این دیدار به نقش و جایگاه نیروی انتظامی در نظم بخشی و پیشبرد برنامه های شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: تعامل میان شهرداری و پلیس امری ضروری است.

در این دیدار سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران، سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس پایتخت ، سردار مسعود مصدق معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سردار یعقوبی معاون عملیات فاتب، سردار خروش مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش و جایگاه نیروی انتظامی در نظم بخشی و پیشبرد برنامه های شهرداری تهران

نقش و جایگاه نیروی انتظامی در نظم بخشی و پیشبرد برنامه های شهرداری تهران