مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-21سياسي

12 هکتار از اراضی ملی آمل آزادسازی شد/ تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در خوشواش


رییس کل دادگستری مازندران از رفع تصرف 12 هکتار از اراضی ملی شهرستان آمل خبر داد و گفت: ساخت وساز وسیعی توسط سودجویان در مناطق روستای خوشواش و کپین شهرستان آمل انجام شده بود که با اقدام به موقع قضایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری با اجرای احکام تخریب صادره توسط دادگستری شهرستان آمل، 12 هکتار از اراضی ملی این شهرستان رفع تصرف شد، اظهار کرد: احکام مذکور باحضور نماینده دادستانی توسط اداره منابع طبیعی شهرستان آمل اجرا شد.

رییس کل دادگستری مازندران بیان کرد: ساخت وساز وسیعی توسط سودجویان در مناطق روستای خوشواش و کپین شهرستان آمل انجام شده بود که با اقدام به موقع قضایی، ساخت وسازهای غیرمجاز تخریب و اراضی تصرف شده آزاد وبه وضع سابق بازگشت.

 اکبری خاطرنشان کرد: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است وهمه باید در حفظ و نگهداری از این منابع ارزشمند مشارکت داشته باشند در این بین، رسانه ها ازجهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از عرصه های ملی و منابع طبیعی نقش بسیار مهمی دارند.

وی در پایان گفت: مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه تجاوز و تصرف به عرصه های ملی به سرعت،  مراتب را به مسوولان مرتبط اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هکتار از اراضی ملی آمل آزادسازی شد/ تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در خوشواش

12 هکتار از اراضی ملی آمل آزادسازی شد/ تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در خوشواش