مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-21سياسي

حل معضلات روستای کناره مرودشت رویکردی کشوری می شود


معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان فارس و بازدید وی از روستای کناره گفت: اقدامات و برنامه های ما برای حل معضلات دامپروری های روستای کناره به یک رویکرد در دیگر نقاط کشور برای حل مشکلات مشابه تبدیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حسین دماوندی نژاد در حاشیه یک نشست مشترک با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و برخی از مسئولین کشوری و استانی اظهار داشت: برای حل مشکلات روستای کناره از توابع شهرستان مرودشت تیم حل مسئله تشکیل شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شرایط روستای مذکور حاصل مسائلی است که سال ها انباشته و به آن رسیدگی نشده است، افزود: امروز با معضل در تولید و معضل روستایی مواجهیم که برای رفع آن یک تیم کاری طراحی و مسئولیت های اعضای آن را مشخص کرده ایم.

او با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی نیز بر حل موضوع تاکید دارد، ابراز کرد: در تیم حل مسئله هر عضو وظایف خودش را می گیرد و به اقتضای زمان تعیین شده باید در آن پازلی که طراحی کردیم مسئولیت پذیر و پاسخگو باشد و در زمان مشخص خواسته هایی که وجود دارد را به سرانجام برساند.

  به گفته معاون وزیر جهاد کشاورزی؛  هر مقدار از مشکلات که در سطح  استان توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی یا استاندار و دیگر عوامل استانی  قابل پیگیری و حل است ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضلات روستای کناره مرودشت رویکردی کشوری می شود

حل معضلات روستای کناره مرودشت رویکردی کشوری می شود