مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-21پزشكي

جدی گرفتن واکسیناسیون از سوی کارکنان ادارات


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر جدی گرفتن واکسیناسیون از سوی کارکنان ادارات، گفت: با شروع فصل سرما احتمال ابتلا به کرونا در فضای بسته ادارات افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فضای بسته می توانید زمینه را برای افزایش ابتلاء و انتقال ویروس کرونا فراهم کند، اظهار کرد: در چنین فضایی سرایت برخی از گونه های ویروس کرونا همانند کرونا دلتا احتمال ابتلای پنج تا هشت نفر فراهم می شود.

وی با بیان اینکه کارکنان ادارات، دستگاه های اجرایی و نهادها و سازمان ها غالباً در محیط ها بسته کار می کنند، افزود: با شروع فصل سرد سال و بسته بودن در و پنجره ها در فضای بسته احتمال انتشار ویروس بیشتر می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه عدم تزریق واکسن در صورت ناقل بودن افراد این ویروس به سایر افراد نیز منتقل می شود، گفت: با توجه به محرز شدن انتقال ویروس از افراد بیمار و غیر واکسینه همه کارکنان باید واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی به نقش واکسیناسیون کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی در محافظت از خود، خانواده و مراجعان اشاره و اضافه کرد: به همه کارکنان توصیه می شود که نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدی گرفتن واکسیناسیون از سوی کارکنان ادارات

جدی گرفتن واکسیناسیون از سوی کارکنان ادارات