مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-21سياسي

تربیت نیروی متخصص بر اساس نیاز جامعه منجر به رشد می شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که اگر تربیت نیروی متخصص بر اساس نیاز جامعه باشد زمینه ساز رشد خواهد شد، بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در این مورد خوب عمل کرده چرا که بیشتر فعالیت های آن بر اساس نیاز است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که اگر تربیت نیروی متخصص بر اساس نیاز جامعه باشد زمینه ساز رشد خواهد شد، بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در این مورد خوب عمل کرده چرا که بیشتر فعالیت های آن بر اساس نیاز است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در ابتدای مراسم با توصیف دانشگاه جامع علمی کاربردی، گفت: این دانشگاه یک دانشگاه مهارتی است که در سال های اخیر توانسته در راستای رسالت خود گام بردارد.

وی با بیان این که این دانشگاه روحیه علم طلبی را افزایش می دهد، افزود: در کنار یادگیری علم و دانش در این دانشگاه دانشجویان مهارت نیز یاد می گیرند و علم و عمل در کنار هم است.

وی ضمن اشاره به انجام فرهنگ سازی مهارت آموزی توسط مسئولان علمی کاربردی در سالیان اخیر، بیان کرد: استقبال از دانشگاه های مهارتی و جامع علمی کاربردی در سال های اخیر زیاد بوده که این نشان از موفقیت های این دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروی متخصص بر اساس نیاز جامعه منجر به رشد می شود

تربیت نیروی متخصص بر اساس نیاز جامعه منجر به رشد می شود