مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-21سياسي

ناچیز بودن حق الزحمه دستیاران /این دانشجویان تحت فشار روحی و روانی هستند


دبیر شورای مرکزی مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی با بیان اینکه دستیاران تحت فشار روحی و روانی بسیاری هستند، گفت: - دبیر شورای مرکزی مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی با بیان اینکه دستیاران تحت فشار روحی و روانی بسیاری هستند، گفت: باید بین کشیک های رزیدنتی و آزمون های این قشر از جامعه پزشکی تعادل و توازنی ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هومان پارسایی در نشست مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی با اشاره به تشکیل و راه اندازی این شورا در سال 1397 اظهار کرد: اکنون ما در این محل جمع شده ایم تا در مسیر رشد و تعالی و پیگیری مطالبات دستیاران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی حرکت کنیم.

موضوع تحقق بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی دستیاران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و افزایش 50 درصدی حقوق دستیاری و افزایش وام های دانشجویی از جمله وام ودیعه مسکن و.

جزو تلاش های مجمع قبلی بود و ما اعضای جدید باید در مسیر ریل ایجاد شده توسط مجمع قبلی، هدفمند حرکت کنیم.

وی بر لزوم تعهد و مسؤولیت پذیری اعضای شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: کار دانشجویان در این مجمع و شورا، کاری داوطلبانه و آگاهانه است از این رو باید با احساس مسؤو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناچیز بودن حق الزحمه دستیاران /این دانشجویان تحت فشار روحی و روانی هستند

ناچیز بودن حق الزحمه دستیاران /این دانشجویان تحت فشار روحی و روانی هستند