مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-21سياسي

بیش از 10 عنوان برنامه هنری طی هفته وحدت در خراسان جنوبی برگزار می شود


رییس حوزه هنری خراسان جنوبی اظهار کرد: بیش از 10 عنوان برنامه هنری به منظور گرامیداشت هفته وحدت در خراسان جنوبی برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس حوزه هنری خراسان جنوبی اظهار کرد: بیش از 10 عنوان برنامه هنری به منظور گرامیداشت هفته وحدت در خراسان جنوبی برگزار می شود.

مجید کریمیان، چهارشنبه شب 28 مهر به رسانه های گروهی گفت: وجود پیامبر نازنین اسلام حضرت محمد المصطفی(ص)، مهم ترین رکن برای تحکیم پایه های وحدت و همدلی است و به همین دلیل در عصر کنونی باید مؤلفه های این وحدت و همدلی بیش از گذشته تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس حوزه هنری خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی الگوی وحدت و همدلی در کشور است و مردم این استان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی عرصه ها حضور حماسی در صحنه داشته اند و به الگوی عینی برای کشور تبدیل شده است.

وی با اشاره به برنامه های هفته وحدت گفت: به مناسبت گرامیداشت این هفته شب شعری با عنوان وحدت، انسجام و همدلی با حضور شاعران برجسته خراسان جنوبی به منظور بزرگداشت مقام پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهمیت برقراری وحدت و همدلی برگزار می شود.

کریمیان ادامه داد: در راستای گرامیداشت این هفته مرحله تولید نماهنگ حضرت خاتم به کارگردانی سعید فوداجی و تهیه کنندگی حوزه هنری خراسان جنوبی کلید خواهد خورد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 10 عنوان برنامه هنری طی هفته وحدت در خراسان جنوبی برگزار می شود

بیش از 10 عنوان برنامه هنری طی هفته وحدت در خراسان جنوبی برگزار می شود