مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-21پزشكي

شاخص های عدالت برای زیست بهتر مردم در استان زنجان ارائه شود


شاخص های عدالت برای زیست بهتر در استان را داشته باشیم چرا که افزایش رضایت مردم از سیستم بهداشت و درمان بسیار حائز اهمیت است.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: شاخص های عدالت برای زیست بهتر در استان را داشته باشیم چرا که افزایش رضایت مردم از سیستم بهداشت و درمان بسیار حائز اهمیت است.

محسن افشارچی شامگاه روز گذشته (28 مهرماه) در دیدار با هیئت نظام پزشکی استان زنجان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر مردم وضعیت اقتصادی و معیشتی مناسبی ندارند، بنابراین افراد توانمند باید تلاش کنند تا بتوانیم از این برهه عبور کنیم.

وی یکی از راه های جلب رضایت مردم را حرکت به سمت عدالت دانست و افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی اصلی ترین مشکل مردم است که از توان و انرژی افراد برای تولید ثروت و بهبود شاخص های اقتصادی استان استفاده کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سال ها در کشور با سیستم نفت محور زندگی کرده ایم به طوری که فرهنگ کاری ایرانی ها نیز بر مبنای اقتصاد نفتی شکل گرفته است، گفت: امروز باید مسیر و جهت گیری را تغییر دهیم، البته نشانه هایی از انجام اقداماتی که اقتصاد ما به سمت غیرنفتی برود، مشاهده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های عدالت برای زیست بهتر مردم در استان زنجان ارائه شود

شاخص های عدالت برای زیست بهتر مردم در استان زنجان ارائه شود