مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-21سياسي

شهیدمحمدکریم گودرزی: با کفر بجنگید


محمد کریم گودرزی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «به گفته رهبر عزیزمان ما با کفر می جنگیم، پس ای دوستان بعد از شهادت من با کفر بجنگید و یک لحظه از پای ننشینید و نگذارید که خون من به هدر برود».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهیدمحمدکریم گودرزی؛  انالله وانا الیه راجعون  به نام خدایی که بهترین نامهاست و به نام خدایی که خلق را آفرید و به نام خدایی که شهادت را آفرید و به نام خدایی که جان می دهد و هم جان می گیرد.

سلام به امام امت و سلام به خانواده معظم شهدا و سلام بر مادر و خانواده عزیزم، خداوندا! تو را شکر و سپاس می گویم که راه راست و دوستی و پاکی را به من نشان ؛دادی خداوندا! تو را ستایش می کنم که با این انقلاب و رهبر عزیز و شهیدان به خون غلتیده من را راهنما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدمحمدکریم گودرزی: با کفر بجنگید

شهیدمحمدکریم گودرزی: با کفر بجنگید