مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 02:452021-10-20سياسي

جنجال محرمانگی


موضوع محرمانه بودن اموال مسئولان این روزها همچنان به عنوان یکی از مسائل داغ و بحث برانگیز در میان سیاسیون و کاربران فضای مجازی مطرح است.

- موضوع محرمانه بودن اموال مسئولان این روزها همچنان به عنوان یکی از مسائل داغ و بحث برانگیز در میان سیاسیون و کاربران فضای مجازی مطرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن نوروزی نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم، 18 مهر در گفت وگویی با اشاره به نشست همان روز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به طرح نظارت بر اموال مسئولان پس از ترک مسئولیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ماده 3 و تبصره آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون تمام دستگاه هایی که اطلاعات مالی افراد را در اختیار دارند، همچون سازمان ثبت اسناد، سازمان بازرسی، بانک ها و .

ملزم و موظف شدند تا اطلاعات مالی مسئولان را به منظور ثبت در سامانه در اختیار قوه قضاییه قرار دهند.

نوروزی همچنین عنوان کرد: در تبصره این ماده نیز که به تصویب اعضای کمیسیون رسیده، آمده است که سامانه مورد نظر برای ثبت اموال مسئولان کاملا محرمانه است و جنبه امنیتی دارد.

موضوع مهر تایید مجلس یازدهم بر قانون محرمانگی اموال مسئولان و البته امنیتی بودن آن و انتشار آن توسط برخی رسانه ها و بازتاب آن در شبکه های اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال محرمانگی

جنجال محرمانگی