مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 02:002021-10-20بين الملل

بیانیه وزارت خارجه سوریه درباره انفجار تروریستی دمشق


وزارت امور خارجه سوریه با انتشار بیانیه ای نسبت به انفجار تروریستی روز چهارشنبه در دمشق واکنش نشان داد.

- وزارت خارجه سوریه در این بیانیه تاکید کرد: انفجار تروریستی که یک اتوبوس نظامیان در دمشق را هدف قرار داد، در چارچوب تلاش های مداوم گروه های تروریستی و حامیانشان برای بالا بردن روحیه تروریست ها به ویژه در ادلب صورت گرفته است.

در این بیانیه آمده است: اینگونه اقدامات تروریستی دولت سوریه را از ادامه مبارزه با تروریسم و تلاش برای بازگرداندن امنیت و ثبات به سوریه و ملت آن باز نخواهد داشت.

وزارت خارجه سوریه افزود: نمی توان همزمانی این اقدام گناه آلود را با اقدامات تروریستی که به دنبال بی ثبات کردن ملت ها و کشورهای منطقه با هدف خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی و طرح های حامیان تروریسم برای استفاده از آن به عنوان یک سلاح سیاسی جنایتکارانه جهت دستیابی به اهداف شنیع خود در سوریه و منطقه است، نادیده بگیریم.

وزارت امور خارجه گفت: زمان انجام این اقدام تروریستی بار دیگر برنامه سیاسی حامیان آن را آشکار کرد که به دنبال هدف قرار دادن سوریه و ملت این کشور هستند.

پیش از این نیز، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرده بود که مسکو حمله تروریستی به نظامیان در دمشق حین برگزاری نشست کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو را تصادفی نمی داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وزارت خارجه سوریه درباره انفجار تروریستی دمشق

بیانیه وزارت خارجه سوریه درباره انفجار تروریستی دمشق