مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 21:252021-10-20سياسي

خلبانی که در سومین روز جنگ شهید شد


نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نخستین روزهای جنگ که هنوز نیروهای نظامی از انسجام و آمادگی لازم برخوردار نبودند با تمام قوا پای کار آمد و مانع پیشروی دشمن بعثی متجاوز شد.

- نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نخستین روزهای جنگ که هنوز نیروهای نظامی از انسجام و آمادگی لازم برخوردار نبودند با تمام قوا پای کار آمد و مانع پیشروی دشمن بعثی متجاوز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در ادامه نوشت: خلبانان نیروی هوایی در نخستین روزهای سخت دفاع مقدس کار مهمی انجام دادند و با آمادگی و شجاعت بالایی، مواضع دشمن را مورد هدف قرار دادند.

اگر رشادت و دلاوری خلبانان در آن روزها نبود، وضعیت جنگ در نخستین روزهایش طور دیگری رقم می خورد و ادامه جنگ برای رزمندگان بسیار سخت تر می شد.

امیر سرلشکر خلبان شهید کاظم ظریف خادم یکی از همین خلبانان شجاعی است که با تجاوز دشمن، بدون اتلاف وقت خودش را به فرماندهان جهت انجام هر مأموریتی معرفی می کند.

خلبانان زبده و ماهر نیروی هوایی در دفاع مقدس یکی از برتری های ایران به شمار می رفتند و همین نقطه قوت کار را برای ارتش بعث سخت می کرد.

آن ها در معادلاتشان خیلی روی مهارت خلبانان ایرانی حساب نکرده بودند و فکر نمی کردند این خلبانان آن ها را در زمین و هوا غافلگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلبانی که در سومین روز جنگ شهید شد

خلبانی که در سومین روز جنگ شهید شد