مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 20:052021-10-20حوادث

تاجر قاتل درخواست بخشش کرد


مرد تاجر که به خاطر طلب 150 میلیون تومانی اش صاحب یک کارگاه را به قتل رسانده بود در دادگاه مدعی شد از وقتی به زندان افتاده 2 همسر و سه فرزندش بی سرپرست مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، حدود یک سال ونیم قبل همزمان با اعلام خبر قتل مردی میانسال در کارگاهش و سرقت دو خودروی شخصی وی، کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

نخستین بررسی ها نشان می داد روز قتل یکی از دوستان مقتول به نام فرامرز با او در کارگاه بوده است اما وقتی مأموران برای تحقیق از این مرد به سراغش رفتند متوجه شدند وی متواری شده است.

با این حال ردیابی ها برای دستگیری او ادامه یافت تا اینکه مدتی بعد فرامرز در حالی که قصد داشت یکی از خودروهای مقتول را بفروشد در یکی از شهرهای شمالی کشور دستگیر شد.

پس از اعتراف متهم به قتل و تکمیل تحقیقات، پرونده اش به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان فرستاده شد.

در ابتدای جلسه رسیدگی وکیل خانواده مقتول به نمایندگی از آنها درخواست قصاص کرد و گفت: خانواده مقتول قبل از این جنایت پسر جوان خود را از دست داده بودند و در حالی که هنوز سوگوار وی بودند این جنایت هولناک نیز رخ داد و زندگی آنها بشدت تحت تأثیر این دو اتفاق تلخ دگرگون شد به حدی که حتی نتوانستند در این جلسه دادگاه حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجر قاتل درخواست بخشش کرد

تاجر قاتل درخواست بخشش کرد