مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 20:002021-10-20اقتصادي

درآمد 100 هزار دلاری چادرملو از صادرات شمش فولادی


میزان درآمد ارزی چادرملو از محل صادرات شمش فولادی، بالغ بر 100 میلیون و 415 هزار دلار بوده است که صرف تامین نیاز ارزی اجرای طرح های توسعه چادرملو خواهد شد.

- ، حسین اطمینان با اعلام میزان صادرات و درآمد ارزی آن در شش ماهه اول امسال به تشریح اهداف کلی صادرات چادرملو پرداخت و اظهار داشت: کسب درآمد ارزی به منظور تامین مالی طرح های توسعه، دفاع از موقعیت خود در بازار در مقابل صادرکنندگان موجود داخلی و منطقه، بهره مندی از بیشترین ظرفیت تولید برای افزایش صادرات، ارزیابی فناوری های جدید در تولید با رویکرد افزایش بهره وری و تنوع گریدهای شمش تولیدی، افزایش شهرت و برندسازی بین المللی، ارزیابی گریدهای جدید برای تولید (تنوع محصول (و افزایش مشتریان با رویکرد تنوع بازارهای صادراتی از جمله اهداف کلی صادرات در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو است.

وی، میزان صادرات شمش فولادی چادرملو در نیمه اول امسال را 172 هزار و 465 تن اعلام کرد و گفت: چادرملو در شش ماهه اول سال جاری، بالغ بر 456 هزارو 261 هزار تن شمش فولادی تولید کرده که بخش عمده آن از طریق بورس کالا در بازار داخلی عرضه شده است.

اطمینان افزود: میزان درآمد ارزی چادرملو از محل صادرات شمش فولادی بالغ بر 100 میلیون و 415 هزار دلار بوده است که صرف تامین نیاز ارزی اجرای طرح های توسعه شرکت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 100 هزار دلاری چادرملو از صادرات شمش فولادی

درآمد 100 هزار دلاری چادرملو از صادرات شمش فولادی