مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 19:552021-10-20سياسي

رایزنی دیپلمات های ایران و روسیه در ژنو درباره آخرین تحولات سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروا سیاسی خبرگزاری دانشجو، الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه روسیه امروز (چهارشنبه) با علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در ژنو، - دیپلمات های ایران و روسیه درباره آخرین وضعیت بحران سوریه، به ویژه شرق فرات و ادلب، در شهر ژنو به گفتگو پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروا سیاسی خبرگزاری دانشجو، الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه روسیه امروز (چهارشنبه) با علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در ژنو، درباره آخرین وضعیت بحران سوریه، به ویژه شرق فرات و ادلب، رایزنی و گفتگو کرد.

وی با اشاره به برگزاری دور ششم کمیته قانون اساسی سوریه، ابراز امیدواری کرد که این نشست به نتایج خوبی برسد.

خاجی در این دیدار با اشاره به رویکرد مثبت برخی کشور ها نسبت به دولت و ملت سوریه، ابراز امیدواری کرد که این امر موجب تسریع در ارسال کمک های بشردوستانه، بازسازی و بازگشت آوارگان به کشورشان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، خاجی در ژنو همچنین با نمایندگان ایتالیا و قطر و نماینده دبیزکل سازمان ملل در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

مشاور ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی در دیدار نماینده ایتالیا با بیان این که آرامش سوریه موجب ثبات در منطقه خواهد شد، گفت که سیاست تحریمی آمریکا و اروپا کمکی به حل بحران سوریه نخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی دیپلمات های ایران و روسیه در ژنو درباره آخرین تحولات سوریه

رایزنی دیپلمات های ایران و روسیه در ژنو درباره آخرین تحولات سوریه