مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 19:152021-10-20سياسي

وجود 500 فعال رسانه ای در مازندران/ لزوم فراگیری سواد رسانه ای در خانواده ها


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به وجود بیش از 500 فعال رسانه ای در استان، به لزوم فراگیری سواد رسانه ای در بین خانواده ها برای استفاده سالم از فضای مجازی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عباس زارع عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در مجموعه فولادین ذوب آمل در سالن همایش های پردیس دانشگاهی دانشگاه غیرانتفاعی فذا، اظهار کرد: نقش رسانه در حوزه اجتماعی و اطلاع رسانی در دنیای امروز غیرقابل انکار است و رسانه ها اثر گسترده در جوامع مختلف دارند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری فراوان رسانه در شمال کشور و استان مازندران، افزود: بیش از 500 فعال رسانه ای در استان مازندران مشغول فعالیت هستند و در بخش های مختلف تلاش شبانه روزی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه شهرستان آمل در حوزه صنعت، تولید، اقتصاد، صادرات، اشتغال و کارآفرینی سرآمد است و با توجه به آمارها حدود نیمی از صنعت مازندران را در خود جای داده است، تصریح کرد: ضریب نفوذ اینترنت نسبت به سال های گذشته رشد زیادی داشته است و در مازندران این ضریب به 100 درصد می رسد.

این مسؤول با اشاره به اینکه باید فرهنگ مناسب برای استفاده از اینترنت و فضای مجازی بین خانواده ها و فرزندان نهادینه شود، خاطرنشان کرد: سواد رسانه ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 500 فعال رسانه ای در مازندران/ لزوم فراگیری سواد رسانه ای در خانواده ها

وجود 500 فعال رسانه ای در مازندران/ لزوم فراگیری سواد رسانه ای در خانواده ها