مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 19:052021-10-20سياسي

دادستان کل کشور با جمعی از کارآموزان قضایی بصورت مجازی گفت وگو کرد


دادستان کل کشور با جمعی از کارآموزان قضایی دوره های 49 ، 51 مشهد و 224 تهران درخصوص اخلاق و آداب قضا و اهمیت منصب قضا بصورت برخط سخنرانی کرد.

- دادستان کل کشور با جمعی از کارآموزان قضایی دوره های 49 ، 51 مشهد و 224 تهران درخصوص اخلاق و آداب قضا و اهمیت منصب قضا بصورت برخط سخنرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منابع انسانی قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری با اشاره به جایگاه خطیر قضاوت خطاب به کارآموزان قضایی بیان کرد: قضاوت مسئولیت خطیر، مهم و جایگاه رفیعی است که خداوند آن را اختصاص به انبیای خود داده است .

این مقام عالی قضایی عنوان کرد: شما از جایگاهی برخوردارید و مسئولیتی را انتخاب کردید که این مسئولیت لوازمی دارد و از جمله لوازم این مسئولیت محدودیت هاست.

جایگاه قضاوت یعنی اینکه شما باید بپذیرید که باید در بخش های مختلف محدودیت خود را بپذیرید.

منتظری افزود: عزیزان شما قضاوت را تحت چه عنوان انتخاب کرده اید؟ قضاوت به عنوان سمتی است که می توانید در این سمت احقاق حق کنید و اگر هدف احقاق حق باشد خوش به حالتان که هم اعتبار الهی و هم اعتبار اجتماعی دارد.

دادستان کل کشور با اشاره به ضرورت رعایت آداب القضا گفت: بارها اسلام تاکید کرده است که قاضی در حین خستگی، قضاوت نکند و آداب هر دو طرف دعوا را رعایت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور با جمعی از کارآموزان قضایی بصورت مجازی گفت وگو کرد

دادستان کل کشور با جمعی از کارآموزان قضایی بصورت مجازی گفت وگو کرد