مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 19:002021-10-20بين الملل

اتحادیه اروپا: اعضای برجام روی رفع موثر تحریم ها متمرکز هستند


سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان این مطلب که آمریکا پس از بازگشت به برجام تحریم های یکجانبه را لغو خواهد کرد افزود: جامعه جهانی علاوه بر تمرکز برای «احیای برجام» روی این مساله هم متمرکز است که اطمینان حاصل کند ایران از بخش های برجام درباره .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که اعضای برجام علاوه بر تلاش در زمینه از سرگیری اجرای این توافق تاکید دارند که ایران از بخش های برجام درباره رفع تحریم ها بهره مند شود.

پیتر استانو روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در بروکسل گفت: مشکل اصلی اقتصاد ایران تحریم های آمریکاست.

به همین دلیل نماینده عالی (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) به عنوان هماهنگ کننده برجام در تلاش است که به مذاکرات وین برگردیم تا ایران به اجرای کامل برجام و آمریکا به این توافق برگردد.

وی با بیان این مطلب که آمریکا پس از بازگشت به برجام تحریم های یکجانبه را لغو خواهد کرد افزود: جامعه جهانی علاوه بر تمرکز برای احیای برجام روی این مساله هم متمرکز است که اطمینان حاصل کند ایران از بخش های برجام درباره رفع تحریم ها بهره مند شود.

سخنگوی جوسپ بورل درباره جلسه مقدماتی اتحادیه اروپا و ایران که قرار بود در بروکسل برگزار شود نیز گفت که برگزاری این نشست هنوز تایید نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا: اعضای برجام روی رفع موثر تحریم ها متمرکز هستند

اتحادیه اروپا: اعضای برجام روی رفع موثر تحریم ها متمرکز هستند