مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 18:552021-10-20سياسي

تفاوت نیروهای مسلح ما با ارتش های دنیا دین و اعتقاد به شهدا است


تفاوت نیروهای مسلح ما با ارتش های دنیا، دین و ایمان و اعتقاد به شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با جمعی از کارکنان عقیدتی سیاسی ارتش اصفهان که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به دستور امام، انجام گرفت، اظهار داشت: هدف از تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش این بود که ارتش ما، ارتش اسلامی، دینی و ارتش الهی باشد و همان اوایل که می خواستند ارتش را منحل کنند، امام فرمود این ارتش، ارتش امام زمان است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به حضور روحانیت در ارتش، افزود: خدا را شاکریم که به برکت حضور این افراد، در ارتش و سپاه و نیروی انتظامی، قدم های خوبی برداشته شده است و در دنیا مثل این ارتش و سپاه نداریم.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما چیزی دارند که ارتش های دنیا ندارند و آن هم دین و ایمان و اعتقاد به شهادت است و معتقدند که اگر کشته شدیم، به مقصد رسیده ایم و زندگی ما بیهوده نبوده است.

امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه ایمان و اعتقاد به انقلاب اسلامی قدم اول در این مسیر است گفت: اینکه یک روحانی دست از درس و بحث خود بکشد و در این سازمان وارد شود و خود را وقف هدایت و تعالیم اسلامی کند با هیچ ملاک مادی قابل مقایسه نیست و اگر یک نفر را بتوانیم احیا کنیم برای همه دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت نیروهای مسلح ما با ارتش های دنیا دین و اعتقاد به شهدا است

تفاوت نیروهای مسلح ما با ارتش های دنیا دین و اعتقاد به شهدا است