مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 18:402021-10-20حوادث

یک کشته بر اثر واژگونی تانکر سوخت در بم


یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی بنزین شامگاه چهارشنبه در محور بم- کرمان (7 کیلومتری منطقه تهرود) واژگون و راننده آن کشته شد.

- سرپرست پلیس راه بم-زاهدان گفت: یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی بنزین شامگاه چهارشنبه در محور بم- کرمان (7 کیلومتری منطقه تهرود) واژگون و راننده آن کشته شد.

سرپرست پلیس راه بم-زاهدان گفت: یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی بنزین شامگاه چهارشنبه در محور بم- کرمان (7 کیلومتری منطقه تهرود) واژگون و راننده آن کشته شد.

سروان هادی غضنفری در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: باتوجه به اینکه چرخش تانکر خودرو باعث له شدگی کامل اتاق کشنده خودرو شده ،امکان دسترسی و کمک امدادی -درمانی تا این لحظه(انتشار خبر) فراهم نشده است.

سروان غضنفری می گوید علت دقیق این حادثه در دست بررسی قرار دارد اما این طور که به نظر می رسد تانکر از محور خارج و داخل پل واژگون شده است.

وی اظهارداشت: بعد از خروج سوخت از داخل تانکر و عملیات رهاسازی توسط هلال احمر و آتش نشانی می توان جزییات بیشتری در مورد وضعیت دقیق سرنشینان این خودرو ارائه داد.

سرپرست پلیس راه بم- زاهدان اظهارداشت: در لحظات اولیه حادثه استقرار اکیپ راهداری، پلیس راه و آتش نشانی برای ایمن سازی محور صورت گرفت و همچنین تردد در این محور باز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته بر اثر واژگونی تانکر سوخت در بم

یک کشته بر اثر واژگونی تانکر سوخت در بم