مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 18:202021-10-20حوادث

47 نقطه حادثه خیز در جاده های لرستان اصلاح و حذف شد


رییس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری لرستان گفت: 47 نقطه حادثه خیز در جاده های اصلی، فرعی و روستایی استان اصلاح و حذف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سامان نعمتی امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه ها گفت: با توجه به اهمیت حذف نقاط پر تصادف در ایمنی تردد وسایل نقلیه و حفظ جان کاربران جاده ای، از ابتدای سال جاری با شناسایی نقاط اولویت دار در سراسر استان، اقدامات زودبازده برای اصلاح و حذف 47 نقطه دارای اولویت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به پروژه احداث زیرگذر رازان در محور خرم آباد - بروجرد گفت: این پروژه که در مسیر محور اصلی خرم آباد به مرکز کشور قرار دارد با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال اجرا است.

پیشرفت 50 درصدی زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد نیز 50 درصد پیشرفت دارد، اظهار داشت: از دیگر پروژه های اصلاح نقاط پر تصادف استان می توان به اصلاح پیچ قبل از پل کشکان با احداث پل جدید، حذف پیچ گیلوران در محور خرم آباد - کوهدشت با تعریض محور و پیشرفت 80 درصد، تعریض، جداسازی و روکش آسفالت سه راهی نهاوند در محور بروجرد - ملایر، پیشرفت 50 درصدی حذف پیچ شرشره با تعریض محور کوهدشت - پل کشکان ، پیشرفت 40 درصدی تعریض محور و روکش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 نقطه حادثه خیز در جاده های لرستان اصلاح و حذف شد

47 نقطه حادثه خیز در جاده های لرستان اصلاح و حذف شد