مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-20سياسي

جشن های سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم برگزار می شود


مشاور تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به آغاز جشن های سالروز ورود حضرت معصومه(س) از 7 آبان ماه گفت: مردم قم دو دهه فجر دارند که یکی از 12 تا 22 بهمن و دیگری در ایام سالروز ورود حضرت به قم است که برکات زیادی را برای این شهر به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در روز قم اظهار کرد: با توجه به بهبود شرایط کرونایی امیدواریم مراسم سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر مقدس قم امسال حضوری برگزار شود.

وی با بیان اینکه ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم منشأ آثار و برکات فراوانی شده است، افزود: مهم است که ما در این ایام شخصیت و ابعاد وجودی حضرت معصومه سلام الله علیها را به عنوان یک الگو به ویژه برای بانوان معرفی کنیم و تأثیر حضور ایشان در قم و ایران اسلامی را تبیین کنیم.

مشاور تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به ضرورت مراقبت از این روز برای اینکه به انحراف کشیده نشود، گفت: پیشنهاد ما این بود که این روز روز معنویت و زیارت نامگذاری شود و حالا که تصمیم بر این شده که روز قم نامگذاری شود باید یک پسوند به عنوان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم برگزار می شود

جشن های سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم برگزار می شود