مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 18:102021-10-20پزشكي

ممنوعیت ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات خراسان رضوی


سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ورود کارمندان واکسن نزده خراسان رضوی به محل کار از روز شنبه، اول آبان ماه ممنوع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد دکتر سیدجواد حسینی در گفت وگو با شبکه استانی خراسان رضوی، با بیان اینکه ورود کارمندان واکسن نزده خراسان رضوی به محل کار از روز شنبه، اول آبان ماه ممنوع شده است، تصریح کرد: این ممنوعیت توسط سازمان امور استخدامی به تمامی مجموعه ها ابلاغ شده است و برای افرادی که حضور نداشته باشند، غیبت لحاظ و تخلف انضباطی ثبت می شود.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: توصیه ما به کارمندان واکسن نزده این است که واکسیناسیون خود را در اولین فرصت انجام دهند، ضمن اینکه مشابه این شرایط برای کارگران و کارفرماها هم لحاظ شده است.

وی گفت: موضوع عدم واکسیناسیون کارمندان شامل هستند، افزایش یافته است، افزود: امیدواریم که واکسیناسیون این گروه ها با مراجعه به موقع شان طبق برنامه ریزی صورت گرفته به اتمام برسد و دغدغه ای بابت افراد واکسینه نشده نداشته باشیم.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در این روزها صحبت از عدم فعالیت حضوری مدارس در صورت وقوع موج ششم بحران کرونا است که باید بگوییم وضعیت و رنگ بندی های کرونایی توسط ستاد کشوری مقابله با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات خراسان رضوی

ممنوعیت ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات خراسان رضوی